Tot el que havíem aconseguit fins al
moment amb el noi del cas 1, sembla que hagi desaparegut. El fet de
sols assistir un dia a la setmana al centre, mentre que abans venia
dues sessions i anava a un centre educatiu mentre que ara s'ha introduït al món laboral, i se li suma que a casa no treballa ni
llegeix, i ningú està per ell, ha fet que mica en mica hagi anat
oblidant tot el que havia après, provocant un retrocés enorme.
És un noi que té un nivell de
frustració molt elevat i molt poca capacitat d'atenció i retenció,
i a més té manca de constància i d'un model a seguir a casa. Ha
tornat al “no puc”, “jo no se”, i hem passat d'escriure
oracions a escriure paraules lletra per lletra, on constantment
necessita l'aprovació de l'adult abans d'escriure la lletra que creu
que és.
Per escriure el nom de sis animals hem
estat una hora, on a cada moment buscava alguna distracció per la
taula, per les parets o relacionant paraules que dèiem amb
personatges de la tele que ell coneix. Per tant, quan veiem que el
seu nivell d'estrès augmentava, li canviàvem per un moment la feina
per tal que fes un dibuix o sumes i s'esvaís abans de continuar amb
l'escriptura.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada